|
|
|||||
|
[i574]
|
DE LA VILLE DE PARIS.
|
171
|
|||
|
|
|||||
|
CCXCI. — Idem. — Pour continuer la garde de nuict à la Bastille.
i 5 mai 1574. (Fol. 136 r°.)
|
|||||
|
|
|||||
|
De par le Roy.
Trés chers et bien aînez.
"Nous voullons et vous mandons pour aucunes causes et consideralions que à ce nous meuvent, que vous aiez a faire continuer à l'entour de la Bastille la garde qu'il a esté accoustumé d'y faire depuis peu de jours ença, et aussy sur l'eaue du costé du boulleverd, et en nostre basteau à l'autre bout de la ville : et n'y faittes faulte.
|
"Donné au chasteau de Vinciennes, le xv"10 jour de May m v° lxxiiii. «
Signé: "CHARLES". Et au dessoubz : "Brulart".
Et sur la suscription :
A noz trés chers et Men aînez les Prevost des Marchans et Eschevins de nostre bonne Ville de Paris.
|
||||
|
|
|||||
|
CCXCII. — Idem. — [Ordonnance aux Colonnelz.]
Du 17 mai au 18 juin 15 7 -i. (Fol. i36 r°.)
|
|||||
|
|
|||||
|
#e par les Prevost des Marchans et Eschevins de la Ville de Paris.
«Sire Le Cocq, Colonnel de la Ville de Paris, nous vous mandons que, toutes affaires postposéés, vous faciez ce soir conduire cent cinquante hommes de vostre quartier tant hors la porte que dessus le boulleverd au devant de la Bastille, tous chefz d'hostelz, s'ilz n'ont excuse legitime; lesquelz cent cinquante hommes et non plus vous ferez asseoir dès l'heure de huict heures du soir, vous deffendant de les lever que demain au matin à l'ouverture de la porte de laditte ville : et n'y faittes faulte, sur tant que desirez le bien des affaires du Roy et le service de ceste Ville, gardant les deffences cy devant faittes, mesmes detirer en quelque sorte que ce soit de harquebouzes ne pistolles la nuict, ne semblablement le soir ne le matin, en venant à laditte garde ne en retournant : sur peine de .xx. livres parisis d'amende, qui sera levée sans deport et par prison, et de pugnition corporelle contre les contrevenans, et de nous en prendre aux Cappitaines et autres chefz en leurs propres et privez noms.
« Et ne sera porté que l'enseigne colonnelle.
"Faict au Bureau, le xvnm° jour de May m vc lxxiiii."
|
xxm0, Perrier; xximc May, de La Place; xxnm8 May, d'Allier; xxnimi! May, Drouart; xximme May, de Vignolles; xxvme May, Bellanger; xxvimc May, Girard; xxvnme, Repichon; xxvuim0, Piqueron; xxixmo, Courtillier; le xxx™0, Fevre; xxxiœe, Thieréc.
Juing.
premier Juing, Rocheret; deux™ Juing, Le Cocq; iumo Juing, Chevalier; ivme, Salvancy; vro0, Du Perier; vime juing, La Plisse; lundi vume, Drouart; mardy viiime, d'Allier; mercredi ixme, Vignolles; jeudi xm0, Bellanger; vendredi xime, Girard; samedi xnm°, Repichon; dimenche, Piqueron; lundi, Courtillier; mardi, Le Fevre, xv; mercredy, Thierée, xvi; jeudy xvnm°, Rocheret; vendredi xvmm°, Le Cocq.
|
||||
|
Pareille Ordonnance à Monsieur Le Cocq, le xvinme May;
Chevalier, xix° May;
|
|||||
|
|
|||||